مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس را به امثال من سیتی و بارسا ترجیح دادم

یوونتوس را به امثال من سیتی و بارسا ترجیح دادم

همانطور که در جریان هستید، در روز های پایانی ژانویه 2015، پل لیرولا از تیم جوانان اسپانیول، پیشنهاد تیم های بارسلونا و منچستر سیتی را رد کرد و جمعاً با تنها 660 هزار یورو، قراردادش با یوونتوس دائمی شد!

 

او در 37 بازی با پیراهن جوانان یوونتوس به میدان رفت و 3 گل و 9 پاس گل به عنوان یک مدافع راست ثبت کرد و نقشی خیره کننده در موفقیت های یووه داشت و بگفتۀ فابیو گروسو مربی پریماورا، بهترین بازیکن تیم بود.

 

در پیش فصل امسال این بازیکن اسپانیایى به تمرینات تیم اصلی یوونتوس و سپس به اردوی استرالیا دعوت شد. در دو بازی مقابل ملبورن ویکتوری و تاتنهام در ترکیب ابتدایی حضور داشت و عملکرد قابل قبولی به جا گذاشت. قبل از شروع رسمی بازی های، او به صورت قرضی و قراردادی 2 ساله با حق خرید (احتمالاً 2 میلیون یورویی) به تیم ساسولو پیوست.

 

در فصل جاری نیز وی در 2 بازی در لیگ اروپا 1 گل زده و در 2 بازی در سری آ هم 2 پاس گل داده و عملکرد فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته است. درواقع متوسط پاس گل/گل وی از هر 268.3 دقیقه، 1 پاس گل/گل در فصل پیش در ردۀ جوانان، به هر 120 دقیقه 1 پاس گل/گل در سری آ + لیگ اروپا رسیده است، آن هم در سن 19 سالگی!

 

این بازیکن ارزشمند چند روز پیش در مصاحبه ش گفت بود :

 

یوونتوس را به امثال من سیتی و بارسا ترجیح دادم چون عاشق فوتبال ایتالیا هستم. سری آ کاملترین و تعیین کننده ترین لیگ در دنیا می باشد. با خودم گفتم یووه مطمئناً بهترین جا برای رشد و افزایش ارزشم خواهد بود.

 

او در ادامه اشاره داشت :

 

بازی در یووه رویای من است. دانستن این موضوع که یووه مرا سرمایه گذاری برای آینده بحساب میاورد، چیزی است که سرشار از غرورم میکند. هدف من ارتقا در دو سال آینده می باشد تا بتوانم لایق بازی در یووه باشم.

 

پل لیرولا در پایان گفت :

 

خودم را در دنی آلوز میبینم. باعث تاسف است که نتوانستم با او تمرین کنم. لختشتاینر توصیه های زیادی در مورد چگونگی پیشرفت به من کرد. هر جلسه ی تمرینی با تیم اصلی یووه یک درس دانشگاهی بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: